Kubki z nadrukiem nagrodą w konkursie radiowym

Posted on

Kubki z nadrukiem

Kubki z nadrukiem

Stacje radiowe już bardzo dawno nie są zwykłymi miejscami przeznaczonymi do słuchania muzyki. Dzieje się tam o wiele więcej. Stacje radiowe organizują imprezy, koncerty, konkursy, współorganizują najróżniejsze akcje, itp. Wszystko to jest, rzecz jasna, dodatkiem do głównej roli, jaką jest granie muzyki, ale nie można nie docenić, że te dodatki bardzo w ostatnich czasach rozkwitły. Weźmy, jako przykład, konkursy radiowe. Jest ich mnóstwo, są dosłownie co chwilę, można w nich wygrać bajeczne nagrody. Ale nie tylko nagrody główne, dodatkowo są zawsze nagrody pocieszenia o niższej wartości, ale stanowiące doskonałą pamiątkę wygranej. Owe „nagrody pocieszenia” też mają bardzo duże znaczenie i to nie tylko dla samego obdarowanego, ale też dla stacji radiowej. Dlaczego?Ponieważ stacja radiowa może się za pomocą prezentów wręczanych jako nagroda pocieszenia doskonale promować. Jak? Wystarczy, w nagrodę, obdarować zwycięzcę gadżetem reklamowym, takim jak np. kubki z nadrukiem. Któż nie przyjmie w nagrodę kubka z logo i nazwą danej stacji radiowej, która, jeżeli bierze udział w organizowanym przez nią konkursie, jest prawdopodobnie jedną z jego ulubionych?

W jaki sposób owe kubki z nadrukiem mogą trafiać do zwycięzców? Wszystko zależy od tego, jak odbywa się dany konkurs. A może on odbywać się zdalnie, tzn. na antenie radia, lub też stacjonarnie, np. podczas imprezy, której stacja radiowa jest organizatorem lub współorganizatorem. Ten drugi sposób robi się coraz popularniejszy, wówczas wszystko dzieje się „na żywo”, a zwycięzcy natychmiast otrzymują swoje nagrody.

Kubki z nadrukiem muszą, co oczywiste, nosić odpowiednie treści. Niedobrze, aby były one zbyt długie lub nudnawe. Nie jest to gwarantem sukcesu dla stacji radiowej.

Treści nadruków powinny być wyważone i odpowiednio dostosowane do powierzchni tego konkretnego gadżetu, jakim jest ów kubek. Owa treść, porównując kilka innych gadżetów, jest dość znaczna, nie zmienia to faktu, że zawsze liczy się w takim przypadku maksimum treści zmieszczonej w minimalnej ilości znaków (słów czy znaków graficznych). Sporządzenie odpowiedniego nadruku, jak widać, jest sporym wyzwaniem.

Tags: , ,